Kelionių organizatorių siūlomų paslaugų kokybė

Gerb. respondente, Vytauto Didžiojo Universitete yra atliekamas mokslinis tyrimas, kurio tikslas – įvertinti suvoktos Lietuvos kelionių organizatorių teikiamų paslaugų kokybės įtaką vartotojų lojalumui bei nustatyti kokybės gerinimo galimybes. Jūsų dalyvavimas tyrime yra labai svarbus esamos situacijos analizei bei identifikuojant kelionių organizatorių teikiamų paslaugų kokybės spragas. Kelionių organizatorių teikiamų paslaugų kokybė matuojama pagal suvoktos paslaugų kokybės vertinimo modelį, kuris grindžiamas skirtumu tarp patirtos ir laukiamos paslaugos kokybės. Todėl klausimynas padalintas į dvi dalis: pirmoje prašome atsakyti (pažymint) į pateiktus klausimus apie kelionių organizatorių, kurio paslaugomis naudojotės, o antroje – laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą) ir patirtą paslaugų kokybės lygį. Anonimiškumas ir konfidencialumas garantuojamas – bus skelbiami tik apibendrinti tyrimo rezultatai.

1. Kokio kelionių organizatoriaus paslaugomis naudojotės paskutinį kartą vykdami į kelionę?

2. Kiek kartų esate pirkęs/usi kelionę iš šio kelionių organizatoriaus?

3. Ar planuojate pirkti keliones iš šio organizatoriaus ateityje?

4. Šis kelionių organizatorius yra tai, ką Jūs drąsiai galite rekomenduoti draugams:

5. Ar esate pirkęs/usi kitų kelionių organizatorių paslaugas?

6. Įvertinkite lauktą kelionių organizatoriaus teikiamų paslaugų kokybę: sutarti darbai vykdomi laiku

Rodomas nuoširdus dėmesys sprendžiant problemas

Paslaugas teikia gerai iš pirmo karto

Teikia teisingą ir tikslią informaciją

Lengvas susisiekimas ir bendravimas su kelionių organizatorių atstovais

Nėra staigaus kainų padidinimo

Paslaugas teikia be klaidų

Paslaugos teikiamos greitai ir punktualiai

Darbuotojai visada pasiruošę ir norintys padėti

Darbuotojai visada reaguoja į prašymus ar pageidavimus

Išsami informacijos sklaida

Organizacija kelia pasitikėjimą

Darbuotojai visada mandagūs ir paslaugūs

Darbuotojai turi reikiamų žinių atsakyti į klausimus

Aptarnauja tinkamas personalas

Laisvas ir suprantamas bendravimas

Malonus, draugiškas personalas

Suteikia individualų dėmesį

Darbuotojai atsidavę poreikių ir interesų tenkinimui

Darbuotojai supranta specifinius poreikius

Organizacija dirba patogiu (tinkamu) laiku

Santykiai su darbuotojais yra malonūs

Naudoja modernią įrangą

Reklaminės priemonės yra vizualiai patrauklios

Kelionių organizatorių kataloguose siūlomos sąlygos atitinka realybę

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą