Prekybos centro Gedimino 9 patrauklumas Vilniaus prekybos centrų rinkoje

Apklausa rengia ISM universiteto, Socialinių tyrimų metodų dalyko, 3 kurso studentai. Šia apklausa norime išsiaiškinti pagrindines priežastis lemiančias prekybos centro Gedimino 9 (ne-)patrauklumą lankytojų atžvilgiu. Apklausą sudaro 21 klausimas. APKLAUSA TEUŽTRUKS 5-7 MINUTES! Ačiū už Jūsų nuomonę.
Prekybos centro Gedimino 9 patrauklumas Vilniaus prekybos centrų rinkoje
Anketa neaktyvi

1. Kur gyvenate?

2. Ar dažnai lankotės Vilniaus prekybos centruose?

3. Kokiuose Vilniaus prekybos centruose lankotės dažniausiai?

4. Kokiu tikslu apsilankote prekybos centruose?

5. Kokiais kitais tikslais lankotės prekybos centruose?

    …Daugiau…

    6. Kokia prekybos centro vieta Jums yra patogiausia?

    7. Ar jums aktualu automobilio parkavimo vieta prie prekybos centro?

    8. Kaip dažnai lankotės Vilniaus centre?

    9. Kokiu tikslu lankotės Vilniaus centre?

    10. Ar tenka apsilankyti „Gedimino 9“ prekybos centre?

    11. Jei tenka, kokiu tikslu?

    12. Ar „Gedimino 9“ visada randate tai ko ieškote?

    13. Palyginkite „Gedimino 9“ su kitais Vilniaus prekybos centrais pagal šiuos kriterijus:

    14. Įvertinkite atskiras „Gedimino 9“ prekybos centro charakteristikas:

    15. Įvertinkite „Gedimino 9“ prekybos centro prekių/ paslaugų teikėjus:

    16. Ar jus pasiekia šie prekybos centro komunikavimo būdai?

    17. Ar prekybos centro darbo laikas Jus tenkina?

    18. Su kuo Jums asocijuojasi „Gedimino 9“?

      …Daugiau…

      19. Jūsų amžius:

      20. Jūsų lytis:

      21. Jūsų mėnesinės gaunamos pajamos:

      Susikurti savo anketą