SAM asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

Šiuo metu Sveikatos apsaugos ministerija, siekdama pagerinti asmenų aptarnavimo kokybę, vykdo anoniminę klientų aptarnavimo apklausą. Tikimąsi, kad užpildytos anketos padės išsiaiškinti interesantų poreikius ir leis rasti tinkamiausius sprendimus. Atsakyti į pateiktus klausimus užtruks ne ilgiau kaip 1 ar 2 minutes. Labai vertname Jūsų nuomonę, tad iš anksto dėkojame atsakiusiesiems. Užpildyti anketą galite paspaudę nuorodą:
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar dažnai tenka kreiptis į Sveikatos apsaugos ministerijos priimamąjį (toliau SAM)? ✪

Kokiu būdu kreipėtės į SAM? ✪

Kokia Jūsų kreipimosi į SAM priežastis? ✪

Sveikatos apsaugos ministerijoje Jus aptarnavo? ✪

Ar informacija apie SAM priimamojo darbo laiką bei specialistų konsultavimo tvarką yra pakankama? ✪

Ar SAM priimamojo lankytojų priėmimo ir konsultavimo laikas Jums yra patogus? ✪

Ar Jums ilgai teko laukti priėmimo SAM priimamojame? ✪

Ar SAM priimamajame Jus aptarnavo mandagiai? ✪

Ar Jums rūpimi klausimai SAM buvo išspręsti kvalifikuotai? ✪

Ar Jus patenkino SAM atsakymo pateikimo terminai? ✪

Jūsų pageidavimai, pasiūlymai, pastabos ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų lytis ✪