Pirmos - antros klasės mokinių verbalinės komunikacijos plėtojimas pasitelkiant lietuvių liaudies pasakas

Klaipėdos Valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė Ingrida Lingienė, atlieka tyrimą, kurio tikslas yra išnagrinėti 1-2 klasių vaikų verbalinės komunikacijos plėtrą pasitelkiant lietuvių liaudies pasakas. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe: „Pirmos - antros klasės mokinių verbalinės komunikacijos plėtojimas pasitelkiant lietuvių liaudies pasakas“.

Ši apklausa yra visiškai anoniminė, pateikti asmeninių duomenų nereikia. Anketai užpildyti užtruksite iki 10 minučių. Atidžiai perskaitę siūlomus teiginius, pažymėkite arba įrašykite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Nuoširdžiai Jums dėkoju už sugaištą laiką ir pateiktus atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Koks Jūsų vaiko amžius?

2. Ar skaitote savo vaikui lietuvių liaudies pasakas?

3. Kiek laiko per dieną individualiai bendraujate su savo vaiku?

4. Kaip dažnai skaitote ar sekate savo vaikui pasakas?

5. Ar Jūsų vaikas domisi lietuvių liaudies pasakomis?

6. Ar Jūsų vaikas pats renkasi skaityti pasakas?

7. Jūsų nuomone, kokias vaikams asmenines savybes lavina lietuvių liaudies pasakų skaitymas?

8. Kokias lietuvių liaudies pasakas labiausiai mėgsta Jūsų vaikas? (Galimas daugiau nei vienas atsakymo variantas).

9. Kaip dažnai pastebite, kad Jūsų vaikas naudotų buitinėje kalboje, pasakoje girdėtus žodžius?

10. Kaip manote, kiek svarbu vaiko žodyno plėtimui yra lietuvių liaudies pasakos? (pasirinkite Jums priimtiniausią atsakymą)

11. Jūsų nuomone, plėtojant vaikų kalbinius įgūdžius, ar yra svarbus pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas?

12. Ar Jūsų vaiko mokytojas skatina mokinius skaityti pasakas?

13. Kas, Jūsų manymu, yra atsakingi už mokinių žodyno plėtimą?

14. Jūsų pasiūlymai pedagogams, mokinių verbalinės komunikacijos plėtojimo klausimu.