Ikimokyklinio amžiaus dvikalbių vaikų lietuvių kalbos ugdymo metodai

Prašome Jūsų sudalyvauti anketinėje apklausoje, kurią organizuoja Vilniaus kolegijos studentė Marta Makarevič.


Apklausos tikslas

– atskleisti ikimokyklinio amžiaus dvikalbių vaikų lietuvių kalbos ugdymo metodus.

Prašome atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus, pažymint Jums tinkamiausią atsakymą arba įrašyti savo variantą.

Apklausa yra anoniminė. Konfidencialumas garantuojamas. Surinkta informacija bus panaudota apibendrintai suvestinėje baigiamajame darbe „Ikimokyklinio amžiaus dvikalbių vaikų lietuvių kalbos ugdymo metodai”. Iš anksto dėkoju už nuoširdžius atsakymus. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokia kalba, be lietuvių kalbos, vaikai kalba grupėje?  ✪

2. Koks, Jūsų nuomone, yra dvikalbių vaikų lietuvių kalbos žodynas?  ✪

3. Su kokiomis dvikalbystės rūšimis susiduriate ugdymo įstaigoje?  ✪

4. Kokias pagrindines klaidas girdite dvikalbių vaikų kalboje?  ✪

5. Su kokiais galimai sunkumais susiduria dvikalbiai vaikai?  ✪

6. Jūsų nuomone, kokia yra dvikalbystės nauda? ✪

7. Kokius dažniausiai taikote metodus lietuvių kalbos ugdymui? (pažymėkite kiekvienoje eilutėje Jums labiausiai tinkantį teiginį).  ✪

Taikau kasdien
Taikau kartą per savaitę
Taikau du kartus per mėnesį
Taikau kartą per mėnesį
Visiškai netaikau
Plakatų rodymas
knygų skaitymas
veiklos su eiliuotais tekstais
pasakojimai ir improvizacijos
muzikinės veiklos
veiklos smulkiąjai motorikai
veiklos su garsiniais įrašais
veiklos su vaizdo įrašais
interaktyvios mokomosios priemonės
judrieji žaidimai
kortelių žaidimai
paveikslėlių demonstravimas
simbolių ir ženklų naudojimas
individualus bendravimas su vaiku
bendravimo skatinimas su bendraamžiais, bendraujančiais lietuvių kalba

8. Kokius dar metodus, be išvardintų ankstesniame klausime, taikote ugdydami lietuvių kalbą?  ✪

9. Kokie ugdymo metodai, jūsų manymu, yra veiksmingiausi ugdant dvaikalbius vaikus? ✪

10. Kiek, jūsų nuomone, svarbu taikyti tam tikrus metodus, ugdant dvikalbių vaikų lietuvių kalbą? ✪

11. Kaip vertinate savo turimas kompetencijas ugdyti dvikalbius vaikus lietuvių kalbą? (skalėje nuo 1-5 įvertinkite savo turimas kompetencijas, 1- manau, kad trūksta žinių ir gebėjimų ugdyti dvikalbius vaikus, 5- manau, kad gebu puikiai ugdyti lietuvių kalbą).  ✪

12. Kiek, Jūsų nuomone, svarbus šeimos bendradarbiavimas su ikimokyklinio ugdymo įstaiga, ugdant dvikalbių vaikų lietuvių kalbą? (skalėje nuo 1-5 įvertinkite šeimos bendradarbiavimo svarbumą, 1- visiškai nesvarbus, ...5- labai svarbus). ✪

13. Jūsų kvalifikacija:  ✪

14. Jūsų darbo patirtis:  ✪

15. Kiek Jums metų:  ✪