Klasės vadovo ir mokinių tėvų bendradarbiavimo formos sprendžiant pradinio ugdymo mokinių mokyklos nelankymo problemas

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius?

2. Jūsų pedagoginis darbo stažas?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija?

5. Kurios klasės vadovas(-ė) dabar esate?

6. Kurios lyties mokiniai dažniausiai praleidžia pamokas?

7. Kaip dažnai dirbate individualiai su mokiniu, kuris praleidžia pamokas?

8. Kaip manote, kokios mokinio asmenybinės priežastys lemia mokinių mokyklos nelankymą?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Mokymosi motyvacijos stoka
Riboti mokinių gebėjimai
Nedideli vaikų sveikatos, kalbos ar regos sutrikimai
Peršalimo ligos
Hiperaktyvumas
Mokyklos fobija
Agresyvus elgesys
Mokinio neadekvatus savęs vertinimas

9. Kokie šeimos įtakos veiksniai lemia mokinių mokyklos nelankymą?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Tėvų tarpusavio nesutarimai
Tėvų skyrybos
Žemas tėvų išsilavinimas ir neigiama mokymosi patirtis
Žemas šeimų ekonominis statusas

10.Mokyklos mikroklimato veiksniai, skatinantys mokinių mokyklos nelankymą.

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Patyčių problema mokykloje
Prastas mokyklos emocinis klimatas
Mokytojų ir moksleivių bendravimo problemos
Nepakankamas mokyklos ir šeimos bendradarbiavimas

11. Kaip vertinate naująją lankomumo tvarką? (Nauja yra tai, kad nuo 2023 metų rugpjūčio 29 dienos tėvai galės pateisinti 5 mokymosi dienas per mėnesį, praleistas dėl ligos. Taip pat galės pateisinti ir daugiau pamokų, praleistas dėl objektyvių aplinkybių, pvz., dėl nepalankių oro sąlygų, įvykių, susijusių su eismo sutrikimais ar kt. Iki šiol tėvai galėjo pateisinti visas vaiko praleistas pamokas. Jei mokinys sirgs ilgiau negu 5 mokymosi dienas, tėvų pateisinimo nepakaks – reikės kreiptis į asmens sveikatos priežiūros įstaigą. Tėvams pateikus pranešimą mokyklai apie apsilankymą pas gydytoją, pamokos bus pateisinamos).

12. Ar taikote šias individualias bendradarbiavimo su mokinių tėvais formas sprendžiant mokinių mokyklos nelankymo problemas?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Tėvų pakvietimas į mokyklą
Tėvų diena
Susirašinėjimas elektroniniais laiškais
Pokalbiai telefonu
Bendravimas socialiniais tinklais

Kita (įrašykite)

13. Ar taikote kolektyvines bendradarbiavimo su šeima formas mokykloje spręsdami mokinių mokyklos nelankymo problemas?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Bendri mokyklos tėvų susirinkimai
Klasės tėvų susirinkimai
Tėvų švietimas (seminarai)
Tėvų įtraukimas į ugdymo procesą

14. Kokius asmenis dažniausiai informuojate apie mokinį, kuris kelias dienas neatvyksta į mokyklą?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Mokinio tėvus
Direktoriaus pavaduotoją ugdymui
Socialinį pedagogą
Bandote viską išsiaiškinti pats( -i) ir niekam nepranešate

Kita (įrašykite)

15. Kas Jums padeda spręsti mokinių nelankymo problemas?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Mokinių tėvai
Psichologas
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Socialinis pedagogas
Patys sprendžiate mokinių nelankymo problemas

Kita (įrašykite)

16. Kas Jūsų mokykloje teikia pagalbą nelankantiems pamokų mokiniams?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Socialinis pedagogas
Psichologas
Mokytojai

Kita (įrašykite)