Komunikacijos virtualioje erdvėje įtaka profesinio prekės ženklo stiprinimui

Prašome Jūsų dalyvauti anketinėje apklausoje. Šios anketos duomenys bus panaudoti SMK aukštosios mokyklos, skaitmeninės komunikacijos studijų programos specialybės studento Deniso Janušausko, baigiamojo darbo tyrimui atlikti, kurio tikslas – išanalizuoti komunikacijos virtualioje erdvėje įtaką profesinio prekės ženklo stiprinimui. Anketa yra anoniminė. Gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajame darbe, juos apibendrinus. Tikiuosi nuoširdžių atsakymų, kurie padės gauti informatyvius ir objektyvius tyrimo rezultatus.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Kuriai amžiaus grupei Jūs priklausote?

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų socialinė padėtis:

5. Ar esate kokios nors profesijos atstovas?

6. Jei esate kokios nors profesijos atstovas ir šiuo metu vykdote profesinę veiklą (įrašykite savo profesiją).

7. Kur (virtualioje erdvėje) reklamuojate savo profesinį prekės ženklą?

8. Kur ieškote informacijos apie tam tikrų profesijų atstovus, jų prekių ženklus?

9. Kaip dažnai lankotės socialiniuose tinklalapiuose, siekdami savo profesinio prekės ženklo reklamos?

Kartą per dieną.
Kelis kartus per dieną.
Kartą per savaitę.
Kelis kartus per savaitę.
Kartą per mėnesį.
Kelis kartus per mėnesį.
Nesilankau.
LinkedIn.
Facebook.
Instagram.
Twitter.
YouTube.
Kita

10. Ar socialiniuose tinklalapiuose ieškote informacijos apie tam tikrų profesijų atstovus, jų prekės ženklus?

11. Kaip dažnai lankotės socialiniuose tinklalapiuose, siekdami sužinoti apie tam tikrų profesijų atstovus, jų prekės ženklus?

Kartą per dieną.
Kelis kartus per dieną.
Kartą per savaitę.
Kelis kartus per savaitę.
Kartą per mėnesį.
Kelis kartus per mėnesį.
Nesilankau.
LinkedIn.
Facebook.
Instagram.
Twitter.
YouTube.
Kita

12. Kaip dažnai naudojatės tam tikrų profesijų atstovų paslaugomis, įsigyjate jų produkcijos, susipažinę su jų profesiniu prekės ženklu, socialiniame tinkle?

13. Kokią informaciją apie savo profesinį prekės ženklą teikiate socialiniuose tinklapiuose?

Taip, visada.
Taip, dažnai.
Taip, kartais.
Ne, niekada.
Pasakoju savo veiklos istoriją.
Skelbiu savo misiją, viziją.
Teikiu paslaugų (ar produkcijos) kainas.
Reklamuoju savo paslaugas ar produkciją.
Pasakoju apie savo klientų atsiliepimus.
Kita

14. Kokios informacijos apie tam tikrų profesijų atstovus, jų prekės ženklus ieškote socialiniuose tinklapiuose?

Taip, visada.
Taip, dažnai.
Taip, kartais.
Ne, niekada.
Ieškau informacijos apie man reikalingos profesijos atstovo veiklos istoriją.
Domiuosi, man reikalingo profesijos atstovo, misija, vizija.
Noriu sužinoti paslaugų (ar produkcijos) kainas.
Ieškau informacijos apie paslaugų ar produkcijos kokybę.
Domiuosi prekės ženklo populiarumu ir žinomumu.
Tikiuosi rekomendacijų.
Kita.

15. Kokiais tikslais tampate tam tikrų profesijų atstovų (jų prekės ženklų) sekėjais socialiniuose tinklapiuose?

16. Kaip manote, koks turinys skatina sekti tam tikro profesinio prekės ženklo socialinio tinklo puslapyje skelbiamas naujienas?

Taip, visada.
Taip, dažnai.
Taip, kartais.
Ne, niekada.
Skelbimai (diskusijos) apie tam tikros profesijos atstovo (prekės ženklo) veiklos pokyčius.
Prekės ženklo atstovo paslaugų ar produktų pristatymai.
Akcijos arba išskirtiniai pasiūlymai.
Įvairūs konkursai.
Diskusijų inicijavimas.
Kita

17. Kaip manote, ar pati asmenybė, atstovaujanti – kurianti profesinį prekės ženklą, gali tapti pagrindine priežastimi susidomėti prekės ženklu?

18. Jūsų nuomone, kokios priemonės socialiniuose tinklalapiuose labiausiai stiprina profesinį prekės ženklą?

Taip, visada.
Taip, dažnai.
Taip, kartais.
Ne, niekada.
Aktyvus profilis, visada sulaukiama naujausios informacijos.
Skelbiami įvairūs konkursai.
Sekėjų gausa.
Pranešimai apie veiklos pokyčius, jų įvertinimus.
Diskusijų inicijavimas
Kita

19. Kaip manote, ar dalijimasis informacija apie Jus dominantį (skandalingą) prekės ženklą, prisideda prie jo stiprinimo?

20. Ar dalinatės informacija apie tam tikrų profesijų atstovus, jų prekės ženklą?