PIRMOS - ANTROS KLASĖS MOKINIŲ EMPATIJOS FORMAVIMAS TAIKANT TERAPINES PASAKAS

Gerbiamas respondente,


Klaipėdos Valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė Toma Kavaliauskienė, atlieka tyrimą, kurio tikslas yra apžvelgti terapinių pasakų taikymą 1-2 klasės mokinių empatijos formavimui. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe - „Pirmos- antros klasės mokinių empatijos formavimas taikant terapines pasakas“


Ši apklausa yra visiškai anoniminė, pateikti asmeninių duomenų nereikia. Anketai užpildyti užtruksite iki 10 minučių. Atidžiai perskaitę siūlomus teiginius, pažymėkite arba įrašykite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą.


Nuoširdžiai dėkoju už sugaištą laiką ir pateiktus atsakymus.


Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokia Jūsų pedagoginė kvalifikacija?

Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas?

Ar sutinkate, kad pasakos skatina empatiją?

Ar esate girdėję apie terapines pasakas?

Ar yra tekę taikyti terapinių pasakų skaitymą ugdymo procese?

Ar sutinkate, kad 1-2 klasių mokiniai dažniau išreikštų empatišką elgesį, jei į ugdymo procesą būtų įtraukos terapinės pasakos?

Įvertinkite terapinių pasakų privalumų svarbą 1-2 klasės mokiniams:

Įvertinkite terapinių pasakų efektyvumą formuojant 1-2 klasės mokinių empatiją:

Ar sutinkate, kad skaitant terapines pasakas, 1-2 klasės mokiniams:

Sutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Lengviau supranta savo jausmus ir emocijas
Greičiau atpažįsta kito jausmus ir emocijas
Labiau stiprina tarpasmeninius santykius
Lengviau išsprendžia konfliktus
Lengviau įgyja moralines normas