Prekės ženklo įvaizdis šiuolaikinėje visuomenėje

Sveiki,

Esu Klaipėdos SMK Aukštosios mokyklos marketingo ir reklamos kūrybos antro kurso studentas. Šios anketos tikslas - išsiaiškinti, kokią įtaką prekės ženklo įvaizdis turi šiuolaikinėje visuomenėje. Vykdomas tyrimas - anonimiškas, todėl vardo ir pavardės nurodyti nereikia. Anketoje nėra teisingų ir neteisingų atsakymų, svarbi tik Jūsų nuomonė, kurią išreikšti Jūs užtruksite tik 10 minučių. Prašome Jūsų skirti kelias minutes laiko atsakyti į klausimus. Ačiū.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokia Jūsų lytis? (Pasirinkite vieną Jums tinkamą variantą)

2. Koks Jūsų amžius? (Pasirinkite vieną Jums tinkamą variantą)

3. Koks Jūsų išsilavinimas? (Pasirinkite vieną Jums tinkamą variantą)

4. Gyvenamoji vieta (Pasirinkite vieną Jums tinkamą variantą)

5. Kokią įtaką Jums daro prekės ženklo reklama?

6. Kiek svarbus Jums prekės ženklas, kai renkatės prekę ar paslaugą?

7. Svarbos tvarka nurodykite gero prekės ženklo savybes ir vertybes

8. Ar dažnai ieškote informacijos apie prekės ženklą internete ar socialiniuose tinkluose prieš įsigyjant produktą ar paslaugą?

9. Surikiuokite šiuos veiksnius, lemiančius gerą prekės ženklo įvaizdį (1 - Visiškai nesvarbus, 5 - Labai svarbus)

1
2
3
4
5
Kokybė
Klientų aptarnavimas
Rinkodaros strategija
Reklama
Socialinė atsakomybė
Aplinkos apsauga
Vartotojų atsiliepimai
Rekomendacijos

10. Ar pasitikite rekomendacijomis iš draugų, šeimos ar kolegų renkantis prekės ženklą?

11. Jūsų nuomone, kaip svarbus yra prekės ženklo įvaizdis palyginus su kainos ir kokybės santykiu renkantis produktą ar paslaugą?

12. Kokiais kanalais dažniausiai sužinote apie naujus arba jau esamus prekės ženklus? (Galimi keli variantų pasirinkimai)

13. Jūsų nuomone, ar prekės ženklo istorija ir praeitis turi įtakos Jūsų sprendimui pirkti prekę ar paslaugą?

14. Jūsų nuomone, ar prekės ženklas privalo būti aktyvus internetinėje erdvėje? (Internetinis puslapis, socialinių tinklų profiliai)