Socialinių tinklų kaip komunikacijos su vartotojais kanalo galimybių analizė

Gerbiami respondentai,

Esu Greta Navickaitė, 4 kurso studentė, studijuojanti Tarptautinės teisės ir verslo aukštojoje mokykloje ištęstines verslo vadybos studijas. Šiuo metu rašau baigiamąjį profesinio bakalauro darbą tema „Socialinių tinklų kaip komunikacijos su vartotojais kanalo galimybių analizė“ bei atlieku tyrimą šia tema.

Šio tyrimo tiklas yra išanalizuoti socialinių tinklų kaip komunikacijos su vartotojais galimybes.  Apklausa anoniminė. Jūsų atsakymai bus analizuojami tik mokslo pagrindais, laikantis konfidencialumo ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų, ir viešinami tik apibendrinti.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Kokia veikla užsiimate?

Galimi keli variantai

Kuris komunikacijos kanalas yra jums patogiausias?

Ar naudojatės socialiniais tinklais?

Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais?

Kokius socialinius tinklus naudojate dažniausiai?

Galimi keli variantai

Kokiais tikslais naudojatės socialiniais tinklais?

Galimi keli variantai

Ar jaučiatės saugiai komunikuodami socialiniuose tinkluose?

Ar įmonių aktyvumas socialiniuose tinkluose įtakoja jūsų norą jas sekti?

Ar dažnai perkate internetu?

Ar socialiniai tinklai įtakoja jūsų pirkimo sprendimus?

Galimi keli variantai

Ar socialiniai tinklai padeda jums greičiau atrasti norimą prekę?

Kaip manote, ar komunikacija socialiniuose tinkluose padeda įmonėms pritraukti naujus vartotojus ir populiarinti savo prekes?

Ar socialiniuose tinkluose palikti atsiliepimai apie įmones ir jų siūlomas prekes yra naudingi?

Ar jums rūpi greitas įmonių atsakas į pateiktas užklausas?

Ar dažnai per socialinius tinklus komunikuojate su pardavėjais ar paslaugų teikėjais?

Kokie jums svarbiausi aspektai įmonių komunikacijoje socialiniuose tinkluose?

Galimi keli variantai

Kaip manote, kokias naudas įmonei teikia jų vykdoma komunikacija socialiniuose tinkluose?

Galimi keli variantai

Kiek prekės ženklų (įmonių) sekate socialiniuose tinkluose?

Jūsų nuomone ar tokie rinkodaros kanalai kaip informacinės skrajutės, rinkodara telefonu, plakatai ir spauda, radijas ir televizija vis dar teikia didelę naudą įmonėms?

Galimi keli variantai