UAB ,,CyberCare” klientų aptarnavimo procesų tobulinimas

Sveiki,


Esu Vilniaus Kolegijos tarptautinio verslo studijų programos studentas, šiuo metu rašantis baigiamąjį darbą apie klientų aptarnavimo procesų tobulinimą UAB ,,CyberCare” įmonėje.


Šia apklausa siekiu išsiaiškinti vartotojui svarbiausius komunikacijos būdus, dabartinę aptarnavimo kokybę bei patirtį.


Apklausa yra visiškai anoniminė ir neturėtų užtrukti ilgiau nei 5 minutes.


Ačiū už jūsų laiką :)

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų socialinė padėtis?

4. Kaip dažnai susiduriate su kibernetinio saugumo produktais ir paslaugomis? (VPN, Antivirus, Adblocker ir t.t.)

5. Kiek laiko naudojatės kibernetinio saugumo produktais ir paslaugomis? (VPN, Antivirus, Adblocker ir t.t.)

6. Ar yra tekę apturėti kibernetinio saugumo incidentų? (duomenų nutekėjimas, paskyros praradimas, internetiniai įsilaužimai ir t.t.)

7. Kaip dažnai susiduriate su kibernetinio saugumo įmonėmis ir jų klientų aptarnavimu?

8. Kokie klientų aptarnavimo komunikacijos būdai ir įrankiai jums pasirodė efektyviausi? (Galima rinktis kelis variantus)

9. Kas jums yra svarbiausia klientų aptarnavimo metu? (Galima rinktis keltis variantus)

Labai svarbu
Svarbu
Neutralu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Verbalumas (gyvas pokalbis)
Greitas atsakinėjimas
Personalizuota, asmeninė pagalba
Prieinamumas (laiko, vietos atžvilgiu)
Savarankiškumas (savitarnos resursai)
Klientų aptarnavimo specialisto kompetencijos
Vizualumas

10. Kaip dažniausiai vertinate jums suteiktą klientų aptarnavimą?

11. Kokie faktoriai prisideda prie jūsų pasitikėjimo kibernetinio saugumo įmonėmis, klientų aptarnavimo specialistais? (Galima pasirinkti kelis variantus)

12. Klientų aptarnavimo procesų tobulinimo pasiūlymai, įžvalgos (jei tokių turite)?