UAB "Kurima" aptarnavimo kokybės ir pardavimų skatinimo vertinimas. Klientų apklausa

Gerbiamas kliente,


Esu SMK Aukštosios mokyklos tarptautinio verslo programos studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį bakalauro darbą ir kviečiu Jus dalyvauti tyrime, kurio metu bus siekiama išsiaiškinti įmonės UAB "Kurima" pardavimo konsultantų aptarnavimo kokybę ir įvertinti įmonės naudojamas priemones siekiant didinti pardavimus. Jūsų atsakymai padės įmonei tobulėti, pasiekti geresnių rezultatų ir geriau suprasti Jūsų poreikius, bei gerinti aptarnavimo kokybę.

Dėkoju už dalyvavimą tyrime. Pasirinkite Jums tinkantį atsakymo variantą. Kai kurie klausimai turi kelis galimus variantus.

Anketa yra anoniminė ir gauti atsakymai bus analizuojami tik mokslo pagrindu.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų socialinė padėtis: (galimi keli atsakymo variantai)

Iš kur sužinojote apie įmonę UAB „Kurima“?

Kaip dažnai apsiperkate UAB „Kurima“?

Kaip vertinate UAB „Kurima“ personalo aptarnavimą?

Taip
Ne visada
Ne
Neturiu nuomonės
Ar įmonės darbuotojai kompetetingi?
Ar įmonės darbuotojai išmano savo darbą?
Ar pardavėjas gerai išmano įmonės prekių asortimentą?
Ar pardavėjas geba atsakyti į Jūsų klausimus?
Ar pardavėjas geba suprasti Jūsų poreikius?
Ar pardavėjo elgesys/ bendravimo maniera turi įtakos Jūsų sprendimui pirkti?
Ar Jus tenkina UAB „Kurima“ aptarnavimo kokybė?
Ar Jums buvo suteikta pagalba/ alternatyvos, jei reikėjo?
Kaip manote ar reikėtų tobulinti klientų aptarnavimą?
Kaip manote ar UAB „Kurima“ darbuotojai vertina savo klientus?

Kaip vertinate įmonės siūlomų prekių kokybę? (Vertinimas nuo 1 iki 5, kur 1 – labai blogai, 2 – blogai, 3 – patenkinama, 4 – gerai, 5 – labai gerai)

1
2
3
4
5
Kaip vertinate įmonės siūlomų prekių bendrą kokybę?
Siūlomų prekių kokybės ir kainos santykis
Įmonės siūlomų prekių kokybė lyginant su kitų gamintojų prekėmis
Įmonės siūlomų prekių atitikimas šių laikų tendencijas
Kaip vertinate medžiagas iš kurių yra gaminamos įmonės prekės?
Prekių spalvos ir raštai atitinka šių laikų tendencijas
Platus prekių spalvų ir raštų pasirinkimas
Prekių pakuotės yra kokybiškos
Naujų prekių įvairovė parduotuvėse
Platus prekių modelių pasirinkimas

Kokiomis pardavimų skatinimo priemonėmis dažniausiai naudojatės? (galimi keli atsakymo variantai)

Įsigyjant prekes UAB „Kurima“ Jūs:

Jūsų nuomone, ar UAB „Kurima“ dažnai taiko pardavimų skatinimo priemones?

Kokiomis UAB „Kurima“ siūlomomis pardavimų skatinimo priemonėmis Jums teko pasinaudoti? (galimi keli atsakymo variantai)

Kokių, Jūsų nuomone, pardavimų skatinimo priemonių trūksta įmonei? (galimi keli atsakymo variantai)

Ar Jums teko susidurti su šiuo prekiniu ženklu parodose, labdarose, mugėse ir panašaus pobūdžio renginiuose?

Ar pastebite šio prekinio ženklo reklamą?

Jei taip, kur teko matyti reklamą? (galimi keli atsakymo variantai)

Ar rekomenduotumėte UAB „Kurima“ prekinį ženklą savo draugams ir pažįstamiems?

Ką, Jūsų nuomone, turėtų daryti įmonė, kad pritrauktų daugiau klientų? (galimi keli atsakymo variantai)