Įmonės įvaizdžio kūrimas naudojant socialinį tinklą „Instagram“

Sveiki,


Esu SMK Aukštosios mokyklos, II kurso Marketingo ir reklamos kūrimo studentė. Šiuo metu atlieku tiriamąjį rašto darbą, kurio tikslas išsiaiškinti socialinio tinklo „Instagram“ poveikį UAB „Minė“ įvaizdžio kūrimo procese. 


Užpildykite anketą, pasirinkę norimą variantą varnele arba atsakykite į klausimus taip, kaip nurodyta. 


Anketa anoniminė, todėl gauta informacija bus panaudota tik rašto darbe.


Ačiū už skirtą laiką ir atsakymus. 



Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia jūsų lytis? ✪

Koks jūsų amžius? ✪

Kiek laiko naudojatės „Instagram“ paskyra? ✪

Jei pasirinkote paskutinį atsakymą, anketos tęsti pildyti nereikia.

Kiek laiko per dieną skiriate naršymui tinkle „Instagram“? ✪

Kokio pobūdžio turinį renkatės stebėti dažniau „Instagram“ tinkle? ✪

Kaip dažnai peržiūrite restoranų ar kavinių „Instagram“ paskyrą, planuojant išbandyti jų pasiūlymus pirmą kartą? ✪

Kas, sekant įvairių prekės ženklų „Instagram“ paskyras, jums svarbiausia: ✪

Kiek svarbūs yra šie veiksniai, renkantis sekti ar nesekti konkrečią paskyrą „Instagram“ platformoje? ✪

Įvertinti skalėje nuo 1 iki 5, kai 1 - visiškai nesvarbu, o 5 - labai svarbu.
Visiškai nesvarbu
Labai svarbu

Kiek kartų, per pastaruosius tris mėnesius, teko nusivilti tam tikro prekės ženklo komunikacija „Instagram“ socialiniame tinkle? ✪

Kokių priemonių, jūsų nuomone, turėtų imtis prekės ženklas, siekiant kurti patikimą įvaizdį „Instagram'e“? (pvz. aiškiai iškomunikuoti savo žinutę, nustatyti įrašų skaičių per savaitę ir t.t) ✪

Kas, jūsų manymu, lemia kai kurių prekės ženklų mažą aktvumą „Instagram“ paskyroje? (pvz. kūribyškumo stoka, laiko neturėjimas ir pan.) ✪

Kokią prasmę jums teikia verslo paskyros aktyvumas „Instagram“ platformoje? ✪

Kiek kartų, per paskutinius keturis mėnesius, apie tam tikrą kavinės ar restorano egzistavimą esate sužinojęs/usi iš nuomonės formuotojų? ✪

Kiek svarbi, jusų nuomone, prekės ženklui yra užsakyta nuomonės formuotojų reklama žinomumo didinimui ir įvaizdžio kūrimui? ✪

Kiek naujų paskyrų „Instagrame“ per paskutinius šešis mėnesius, pradėjote sekti vien dėl gražaus vizualinio turinio pateikimo? ✪

Kiek kartų, per pastaruosius tris mėnesius, įsigijote prekę arba paslaugą, remdamiesi prekės ženklo „Instagram“ keliamu turiniu ar reklama? ✪

Kaip dažnai, jūsų manymu, prekės ženklas turėtų komunikuoti soc. tinkle „Instagram“ (kelti įrašus, istorijas, reels, video ir pan.), kad išlaikytų jūsų, kaip vieno iš sekėjų, interesą prekės ženklu? ✪