Ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų turimos kompetencijos ir jų įtaka pedagoginio darbo kokybei

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip jūs vertintumėte vadovo gebėjimus bendrauti su pedagoginiu personalu?

2. Kaip jūs vertintumėte vadovo gebėjimus motyvuoti ir įkvėpti kolektyvą?

3. Ar vadovas sugeba kryptingai vesti pedagoginį personalą link bendrų tikslų?

4. Ar vadovas demonstruoja efektyvų sprendimų priėmimą ir problemų sprendimo įgūdžius?

5. Ar vadovas turi pakankamai profesinių žinių ir įgūdžių, reikalingų švietimo įstaigos veiklai vadovauti?

6. Kaip jūs vertintumėte vadovo sugebėjimus suprasti pedagoginio darbo specifiką ir padėti sprendžiant su ja susijusias problemas?

7. Ar vadovas nuolat tobulina savo profesines žinias ir skatina tai daryti ir kitus?

8. Kaip vadovas geba efektyviai organizuoti ir valdyti darbo procesus švietimo įstaigoje?

9. Kaip jūs vertintumėte vadovo gebėjimus deleguoti pareigas ir atsakomybę?

10. Ar vadovas sugeba kurti palankią darbo atmosferą ir skatinti kolektyvinį darbą?

11. Koks, jūsų manymu, yra vadovo vaidmuo gerinant pedagoginio darbo kokybę švietimo įstaigoje? (pasirinkite kelis variantus)

12. Ar jūs pastebėjote, kad vadovo veiksmai ir sprendimai turi teigiamą įtaką pedagoginio personalo motyvacijai ir darbo rezultatams?

13. Ar turite kokių nors pasiūlymų ar pastabų, kaip vadovas galėtų tobulinti savo darbą? (pasirinkite kelis variantus)

14. Ar yra sričių, kuriose vadovui reikėtų skirti daugiau dėmesio ar tobulėti? (pasirinkite kelis variantus)