MB „BONIDECO“ PARDAVIMO DIDINIMO TYRIMAS

Sveiki,

mano vardas Karolis Vaivada ir aš esu trečio kurso studentas Vilniaus Kolegijoje tarptautinio verslo katedroje.


Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą apie MB ,,Bonideco" pardavimo didinimą. Šios anketos tikslas yra išsiaiškinti kaip galima padidinti pardavimo skaičių įmonėje MB ,,Bonideco".

Pardavimas - tai procesas, kurio metu pardavėjas atranda, sukuria ir patenkina poreikius ar pirkėjo norus, kad patenkintų ilgalaikius abiejų šalių interesus. Taigi jūsų atsakymai padės ne tik sukurti pardavimo didinimo planą bet ir pagerinti vartotojų patirtį apsiperkant šioje parduotuvėje.


Apklausa yra anoniminė ir visi gauti atsakymai bus pateikti apibendrinta forma ir panaudoti tik baigiamojo darbo moksliniais tikslais.


Anketos užpildymas užtruks keletą minučių.

Didelis ačiū visiems užpildžiusiems šia apklausą!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius? ✪

2. Kaip dažnai apsiperkate internetinėse parduotuvėse? ✪

3. Kas apsipirkinėjant jums svarbiausia? ✪

1 vietoje
2 vietoje
3 vietoje
4 vietoje
Produktas
Kaina
Vieta
Žinomumas

4. Jūsų manymu į kuri iš nurodytų veiksnių pardavėjas turėtu labiausiai atsižvelgti siekdami sukurti unikalų pardavimo pasiūlymą? ✪

5. Kai jus perkate produktą ar pardavėjas išryškiną jo privalumus, funkcijas ir naudingumą? ✪

6. Kaip produkto kainą įtakoja jūsų sprendimą pirkti? ✪

7. Kokia sumą pinigų jūs būtumėte linkę išleisti perkant rašomąjį stalą?  ✪

8. Kaip vertinate MB „Bonideco“ verslo vietą atsižvelgdami į nurodytą nuotrauką? ✪

8. Kaip vertinate MB „Bonideco“ verslo vietą atsižvelgdami į nurodytą nuotrauką?
Vertinu teigiamai
Vertinu neigiamai
Automobilių stovėjimo aikštelės dydis ir patogumas
Atsiėmimo punkto matomumas ir aiškumas jį randant/atskiriant.
Verslo vietos patogumas atsižvelgiant į tai, kad šis atsiėmimo punktas yra miesto centre.
Verslo vietos aplinka ir pastatų dizainas

9. Kaip MB ,,Bonideco“ verslo vietą paveiktu jūsų norą įsigyti produktus atsižvelgiant į pateiktą nuotrauką?  ✪

9. Kaip MB ,,Bonideco“ verslo vietą paveiktu jūsų norą įsigyti produktus atsižvelgiant į pateiktą nuotrauką?

10. Kuria iš šių reklamos priemonių jus dažniausiai pastebite/matote/girdite?  ✪

11. Kuria iš šių internetinių platformų daugiausiai naudojatės? ✪

12. Kokio tipo turinys atkreiptu jūsų dėmėsi labiausiai? ✪

13. Kokio tipo akcijos/nuolaidos jums yra patraukliausios? ✪

14. Ar perkate/peržiūrite produktus iš nurodytu svetainių „pigu.lt“, „ebay“, „amazon“?  ✪

15. Ar jus paskatintu pirkti vos užėjus į internetinę parduotuvę iššokęs langas kuriame laimite akcijos „kuponą/kodą“ apsipirkimui? ✪

16. Ar reklamuojami produktai Lietuvos ,,Influenceriu“ jus paskatina įsigyti produktą jeigu jis jums patinka? (Taip/Ne) ✪

17. Ar lauko reklama su produktais/akcijomis/pranešimais jus paskatintu apsilankyti elektroninėje parduotuvėje? ✪

18. Ar suteiktas akcijos kuponas/kodas sekančiam apsipirkimui jus paskatintu apsilankyti vėl toje pačioje elektroninėje parduotuvėje? ✪

19. Ar perskaitytumėte gautą leidinį/naujienlaiškį į elektroninį paštą? ✪